• Kezdőlap
  • Új tagoknak
    • Bemutatkozás
    • Jelentkezés
    • Weboldalunk használata
    • 2022/23 Anyagi támogatások
    • Mod telepites
  • Retro Boys Liga
    • 2022/23 Retro Hotlaps
    • 2022/23 eredmények ——>
      • RBL 2022/23 Futam analízis
      • RBL 2022/23 Bajnokság állása
      • RBL 2022/23 Kompenzáló súly táblázat
      • RBL 2022/23 Büntetőpont táblázat
    • RBL 2022/23 Versenynaptár
    • RBL 2022/23 Csapatok és Pilóták
    • RBL 2022/23 Szabályzat
  • Open
    • Hotlaps
    • Eredmények
      • Bajnokság állása
      • Futam analízisek
      • Súlyrendszer
    • Versenynaptár
    • Csapatok és pilóták
    • Szabályzat
    • Videók
    • Hotlaps pillanatképek
  • Gokart
    • Eredmények
    • Gokart archívum
  • Archívum
    • 2022/23-as évad
      • Pro
        • Bajnokság végeredménye
        • Csapatok és pilóták
        • Versenynaptár
        • Szabályzat
    • 2021/22-es évad
      • Retro
        • 2021/22 Eredmények ———>>>>>>>>
          • Retro 2021/22 Bajnokság állása
          • Retro 2021/22 Futam analízis
          • Retro 2021/22 Kompenzáló súly táblázat
          • Rero 2021/22 Büntetőpont
        • Retro 2021/22 Szabályzat
        • Retro 2021/22 csapatok és pilóták
      • Pro
        • Eredmények
          • Bajnokság állása
          • Pro 2021/22 futam analízisek
          • Átlagteljesítmény
          • Büntetőpontok
        • 2021-22 videók
        • Szabályzat
        • Csapatok & pilóták
        • Versenynaptár
    • 2020/21-es évad
      • 2020/21 végeredmény
      • 2020/21 analízisek
      • 2020-21 videók
      • 2020/21-es évad szabályzata
      • 2020/21 Csapatok és pilóták
    • 2019/20-as évad
      • 2019/20 végeredmény
      • 2019-20 videók
      • 2019/20 analízisek
      • 2019/20 súlybüntetések
      • 2019/20 Szabályzat
      • 2019/20 Csapatok és pilóták
    • 2018/19-es évad
      • 2018/19 végeredmény
      • 2018-19 videók
    • 2017-18-as évad
  • Kapcsolat
17 Oldboys liga

17 Oldboys liga

  • Kezdőlap
  • Új tagoknak
    • Bemutatkozás
    • Jelentkezés
    • Weboldalunk használata
    • 2022/23 Anyagi támogatások
    • Mod telepites
  • Retro Boys Liga
    • 2022/23 Retro Hotlaps
    • 2022/23 eredmények ——>
      • RBL 2022/23 Futam analízis
      • RBL 2022/23 Bajnokság állása
      • RBL 2022/23 Kompenzáló súly táblázat
      • RBL 2022/23 Büntetőpont táblázat
    • RBL 2022/23 Versenynaptár
    • RBL 2022/23 Csapatok és Pilóták
    • RBL 2022/23 Szabályzat
  • Open
    • Hotlaps
    • Eredmények
      • Bajnokság állása
      • Futam analízisek
      • Súlyrendszer
    • Versenynaptár
    • Csapatok és pilóták
    • Szabályzat
    • Videók
    • Hotlaps pillanatképek
  • Gokart
    • Eredmények
    • Gokart archívum
  • Archívum
    • 2022/23-as évad
      • Pro
        • Bajnokság végeredménye
        • Csapatok és pilóták
        • Versenynaptár
        • Szabályzat
    • 2021/22-es évad
      • Retro
        • 2021/22 Eredmények ———>>>>>>>>
          • Retro 2021/22 Bajnokság állása
          • Retro 2021/22 Futam analízis
          • Retro 2021/22 Kompenzáló súly táblázat
          • Rero 2021/22 Büntetőpont
        • Retro 2021/22 Szabályzat
        • Retro 2021/22 csapatok és pilóták
      • Pro
        • Eredmények
          • Bajnokság állása
          • Pro 2021/22 futam analízisek
          • Átlagteljesítmény
          • Büntetőpontok
        • 2021-22 videók
        • Szabályzat
        • Csapatok & pilóták
        • Versenynaptár
    • 2020/21-es évad
      • 2020/21 végeredmény
      • 2020/21 analízisek
      • 2020-21 videók
      • 2020/21-es évad szabályzata
      • 2020/21 Csapatok és pilóták
    • 2019/20-as évad
      • 2019/20 végeredmény
      • 2019-20 videók
      • 2019/20 analízisek
      • 2019/20 súlybüntetések
      • 2019/20 Szabályzat
      • 2019/20 Csapatok és pilóták
    • 2018/19-es évad
      • 2018/19 végeredmény
      • 2018-19 videók
    • 2017-18-as évad
  • Kapcsolat

2020/21 – 02 Ausztrál GP – BT

Sziasztok!

Több mint kétórásra sikeredett a mai BT ülés, amelyen Szenczy Dénes, Guti Gergő, Biczó Imi, Bathó Zsolt Juhász Attila és Seben Olivér vett részt. Nagyon sok esetet kellett megvizsgálni, sajnos ismételten sok bünti keletkezett 🙁

Időmérő vágások:

  • Kecső Sándor és Szakács Bence sajnos szélesítettek, 10 hely büntetést kapnak

Verseny vágások:

  • Kulcsár Balázs, Horváth Ádám, László Robi és Urbaniczki Adrián 16-nál többször vágott vagy szélesített a versenyen, emiatt sajnos 5 hely büntetést kaptak.

SRT, gumihasználat: OK

Helpek:

Urbaniczki Adrián ugyan az analízis szerint az időmérőn 2-es TC-t használt, a pluginünk szerint viszont a gyorskörét már helyes help beállításokkal futotta, ezért az szabályos volt.

Első körös esetek:

Vertetics Szabolcs – 3 hely, 1 büntetőpont
Szabados Lajos – 2 hely 1 büntetőpont
Urbanicki Adrián – Tokos Csaba: versenybaleset
Urbanicki Adrián – Rackó Balázs: versenybaleset

Óvások:

László Robi vs Bathó Zsolt: László Robi 2 hely, 2 büntetőpont

Kulcsár Balázs vs Horváth Ádám: Kulcsár Balázs 1 hely 1 büntetőpont

Kulcsár Balázs-Szenczy Dénes-Horváth Ádám: Dénes és Balázs: 1-1 büntetőpont

Strack Tamás-Juhász Attila: Strack Tamás 1 hely, 1 büntetőpont.

Kiss Krisztián-Horváth Ádám: versenybaleset

Szenczy Dénes-Urbanicki Adrián: Adrián 1 hely

Kiss Krisztián-László Robi: László Robi 2 hely – 2 büntetőpont

Videó:

A BT ülésről elvileg Imibácsi készített felvételt, de technikai problémája akadt. Sajnocs csak az első 10p van meg, a felvevő program állt meg 10p után 🙁

Hivatalos végeredmény:

https://oldboys.s3.eu-central-1.amazonaws.com/2020_09_20_19_41.Melbourne%20Grand%20Prix%20Circuit%20%281%29.html

2020-09-24 BT
6 hozzászólás
Zachár Mihály

Új pálya + kocsi

Ausztrál videó

  1. Kulcsár Balázs 2020-09-24 - 00:52 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Arról van valami infó hogy a vidiből kb mennyi lehet meg ha megvan valamennyi?

    • Zachár Mihály 2020-09-24 - 18:46 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

      sajna csak 10p van meg 🙁

  2. Vertetics Szabolcs 2020-09-24 - 13:39 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Infó.
    4.3.3 “A segítségek használata az időmérőn és a versenyen számítanak”

    • Zachár Mihály 2020-09-24 - 18:47 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

      ezt miert irtad Szabi ?

  3. Strack Tamás 2020-09-26 - 00:09 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Juhász Ati frankón megóvtad azt a szituációt? Hát ezen besza…ok. 😀 Láttam már pár F1-es futamot életemben és vettem már részt jó pár online versenyen is, és ennyi nem fér bele egy versenybe? Ha vesztettél volna bármit is, vagy megsérült volna az autód, akkor azt mondom oké, de rögtön utána az egyenes végén szélárnyék meg drs-sel ugyanúgy be tudtál jönni mellém. Ha nagyon belebújunk a szabálykönyvbe biztos megtaláljuk, hogy nem hagytam elég helyet, könyörgöm Melbourne 1-es kanyarban nem igazán szoktak kívülről előzni. Basszus ha minden ilyenért óvtam volna ami ellenem történt… Na Jó Éjszakát! Figyellek Ati 😉 😀 Találkozunk Istanbulban az 1-es kanyarban. 😀

  4. Seben Olivér 2020-10-04 - 14:37 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Elnézést kérek hogy csak most, de nem sikerült leülnöm összeírni a gondolatokat, de az ígéret szép szó, így alább egy kis magyarázat a büntetésekhez:
    Első körös balesetek mindig egy kicsit szigorúbbak. Aztán persze más kérdés hogy ki-mit óv meg, reméljük lassan mindenki megszokja azt a szellemet amivel itt versenyzünk, és ezek a kis koccanások leszenek a legnagyobb eseteink.
    Mivel nem volt videó ezért némi magyarázatot ide írok, de nem azért hogy vitatkozzunk rajta. A következő BT-re Dénesnél, vagy Pistinél is lehet jelentkezni tagnak, ha valaki szívesen beszállna, örömmel vesszük.

    Vertetics Szabolcs:
    Egy kicsit megcsúszott az autója, de utána teljesen kiszorította László Robit, aki már a kanyarnál mellette volt, végig jobbra tartva. A büntetés azért ennyi, mert az első kanyarba ennek súlyos veszélyei lettek az összes többi pilótára nézve is.
    Szabados Lajos:
    Sajnos benézte a féktávot a 3. kanyar felé menet és konkrétan kiütette Imi bácsit. Elnézést kért utólag is, és be is várta ez korrekt és némileg enyhébb büntetést kapott az eset súlyosságához képest.
    Urbanicki Adrián – Tokos Csaba :
    Itt nem láttunk szabálytan manővert. A gondot az okozta hogy Csaba egy kicsit korábban fékezett, de tekintve hogy első kör volt ez még érthető. Nincs kormánymozdulat, ami szabálytan irányváltásra utalna és a hely meg volt a pályán.
    Urbanicki Adrián – Rackó Balázs:
    Ez kicsit az előző eset, a kicsúszás, és a pályára való visszatérés következménye. Adriánt két oldalról előzték lendületből. Sajnos túlságosan balra helyezkedett és így a hátsó kerekek már összeértek Balázzsal. Mindketten tehettek volna ellene, de igazából 3 autó egymás mellett mindig nehéz szituáció, ekkora tempónál sajnos ez néha benne van a versenyben.
    László Robi a 6. körben hátulról a kanyar közben tolta ki a pályáról Bathó Zsoltit, itt nagyon nem volt kérdés, ilyenkor mindig a hátul jövőnek kell figyelnie, hogy a másik mekkora tempót visz át a kanyaron.
    Kulcsár Balázs:
    Itt igazából nehéz volt megítélni. Ha Balázs a kanyarodás közben nem megy neki Ádámnak, akkor még lehet hogy ő jön ki jobban, de ezt nem tudjuk már meg, így viszont miatta csúsztak ki a kavicságyba mindketten. A pozíció semmiképpen nem volt meg, hely még volt a pályán bőven a kontakt előtt, így azt a helyet a pályára való visszatérés után vissza kellett volna adnia.
    Strack Tomi:
    Az 1. kanyarban Tomi belső ívre került és alulkormányzott lett az autója, amivel átcsúszott a külső ívre, és így nem maradt hely Attilának, aki már mellette volt. Minimális hiba, minimális kontakt, minimális büntetés.
    Kulcsár Balázs-Szenczy Dénes-Horváth Ádám:
    Itt egy nem hétköznapi versenyszituáció volt, amikor is Dénes szabálytalanul védekezett az 1. kanyarban, a pozíciót át akarta adni a Balázsnak, de ezt nem megfelelő helyen és formában tette. Balázs nem érezte, ő minimálisan vétkes, de a másik szituációban 50-50 volt a szavazás hogy 1 vagy 2 büntetőpont legyen, így most itt emiatt összességében kapott még egyet.
    Horváth Ádám – Kiss Krisztián:
    Ádám keményen, de szabályosan védekezett, a hely végig megvolt a pályán. Még itt is inkább Krisztián kezdett hamarabb kanyarodni és ezért volt a kontakt, ami után mindkét autó instabillá vált. Ez benne van úgy ítéltük meg.
    Urbaniczki Adrián:
    Itt Adrián belül helyezkedve támadta a Dénest, aki a lehető legkevesebb helyet hagyta, de még éppen eleget, természetesen Adrián rossz pozícióban volt a fékezéshez, és éppen a fékezés kezdete előtt egy kicsit balra húzott és meglökte Dénest. Ezzel szabálytalan előnyt szerzett a manőverhez, a pozíciót vissza kellett volna adnia. Ez sem volt vészes, a büntetés minimális.
    László Róbert:
    Ez volt első ránézésre a legcsúnyább eset talán. Összességében véletlennek minősítettük, de ezzel együtt nem nézett ki jól ahogy Robi nekiment a lendületből jövő Krisztiánnak. Ilyeneket nagyon nem szeretünk látni ebben a közösségben, amennyiben szándékos jóval szigorúbb a büntetés.

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

 

F1 tippverseny

Eredmények
Tippelés

Belépés

Partnereink

<<

Kategóriák

OBL TS szerver

Köszönjük WordPress! | Sablon: Neblue Szerző: NEThemes.