2019/20 – 02 Szingapúr GP – BT
Sziasztok!
Ma megvolt a BT ülés az szingapúri futamról.
Vágások:
- Időmérő: Q1: OK ; Q2: László Róbert szélesített -> 10 hely hátrasorolás
- Race: OK
- Boxvonal: Juhász Attila -> 2 hely hátrasorolás
SRT: OK
Gumihasználat: OK
Segítségek: OK
Első körös balesetek:
Kis János az első kanyarban történt ütközésért hivatalos figyelmeztetést kap.
Haláchy Szabolcs a Horváth Ádámmal és Kis Jánossal való ütközésért 8 hely hátrasorolást kap.
Szenczy Dénes rajtnál való koccanás valamint pályára való veszélyes visszatérés miatt 1 hely hátrasorolást kap.
Balesetek:
Guti Gergő – Kecső Sándor: Guti Gergő -> 1 hely hátrasorolás
Horváth Ádám – Vertetics Szabolcs: Horváth Ádám -> Figyelmeztetés
Megjegyzés:
–
Az eredménytáblázatokat ennek megfelelően változtattuk.
Mégiscsak sikerült egy felvételt összekaparni, igaz nem a legjobb minőségben:
Sziasztok.
Egy kis észrevétel ami talán elkerülte a BT figyelmét.Van itt 3 pilóta aki a súlybüntetéses táblázat szerint B szintű pilóta, név szerint Vertetics Szabolcs, Haláchy Szabolcs és Uzsák Zoltán,akik ugyebár a szabályzat szerint (4.6.2-es pont) alacsony szintű segítségeket használhatnak, azaz ABS 1,TC 1.Stability 1.Ha megnézzünk a Színgapúri futam analízisét ott az R Flaps doméniúmában bizony Vertetics Szabolcs ,Haláchy Szabolcs és Uzsák Zoltán mind ABS 2 -est használ.RFactor szerint 3 lehetőség van 1.Alacsony 2.Magas 3.Kikapcsolva.Ha valamit rosszul értelmeztem akkor elnézést.
Szevasz Robi!
Mebeszeltuk tesztfutam utan, de leirom, h a tobbiek is tudjanak rola.
A szerver csak “ki” es “alacsony” allapotokat endedelyez a szerveren ABS eseteben. Ez 0 es 1-kent latszik a logokban.
Ha valaki ezen felul felkapcsolja a stabilitas segedletet is, akkor az ABS erteke is eggyel novekszik valamiert (ilyen a game), ezert latsz 2-es ABS-t az analizisben…
Csak egy észrevétel.Nem lehetne Bt ülés alatt kiosztott büntetések eredménye képp ki írni a cikkben a már végleges befutási sorrendet a következökben?Fogalmam nincs ki hol végzet ezen a futamon se.Nyilván megnézhetem a ponttáblázatba,de ebben a cikkben ha a végére ki lenne írva a végleges sorrend egyszerűbb lenne ,még a weboldalra látogatóknak is.csak ötlet,,,,
az analízisben mindig módosítják a futam végeredményt. Az a végleges.
Jol mondja a Tomi, a vegleges eredmeny mindig az analizisek kozott talalhato…
De a video folott most csinaltam egy linket ra…
Oksas értem, csak most úgy gondolkodtam mint egy kívülálló nem versenyző, aki benéz az oldalra és fogalma sincs mi mit jelent az analízisben.
Felőlem jó így is.
Sziasztok!
A BT. felvételét hallgatva és a döntésüket teljes mértékben elfogadva, reagálnék a büntetésemre. Tudjuk, hogy a szerver-replay a mérvadó és a BT. abból hozza meg a döntéseit. Tiszteletre méltó, hogy ennyit foglalkoztatok az esetemmel, bár érthető is, hiszen nem igazán tudtátok kibogozni”, hogy miért húztam meg a kormányt oda és vissza. Dénes állt a legközelebb a “megoldáshoz” (miért húzta meg a kormányt?) de a szeró-replayben Ti “mást láttatok”, mint, jómagam. Csináltam egy rövid kis videót és bizakodom, hogy érthető lesz az a reflex-mozdulat. Ádámra “reagálok” ahogyan kitér balra, majd vissza Tokos Csabi mellé és összeérnek kerékkel. Pillanatok alatt történik minden: Észlelés tükör, fék, majd pici gáz, megint fék, kormány jobbra és azonnal balra) de látni fogjátok…) (Pisti gondolata is érthető, hogy esetlegesen a lagg miatt, de az nem itt történt.. ) Mindent félretéve ezúton szeretnék elnézést kérni Juhász Attilától és mindenkitől, akinek emiatt gondot okoztam.
https://www.youtube.com/watch?v=7so5N6z3LXg&feature=youtu.be
Sziasztok..Én javaslom ha lehet és nem így van, a RF2-ben bekapcsolni a visszajátszás részletesség beállításánál teljes opciót ,mert én nem azért nem húztam jobbra a kocsit mert nem látam az Ádámot hanem azért mert nem volt szárnyam,letört mert nekivertem a kocsit pár kanyarral előtte a falnak. Ha a gumik lettek volna rám sem érnek tempóban nem hogy megelőznek. Ha ott elrántom jobbra hogy az Ádám kamikázé támadását megússzam akkor neki vágom magam a jobb oldalon szabályosan közlekedő versenyzőnek,vagy túlszaladok a bejáraton,nem véletlen mentem ott fél gázállással ahol az Ádám padlón. Ennek ellenére még volt olyan BT tag aki engem is figyelmezteni akart.Linkelem a teljes felbontású visszajátszás képét https://www68.zippyshare.com/v/SGXwWYOu/file.html
Na jó, nem akartam véleményezni, mert csak egy játék, gyorsan túltesszük magunkat minden történten, de addig sikerült élezni, hogy mostmár úgy érzem, a személyemet akarják kikezdeni.
Először is a szárny kérdés… nem tudom hogy lehet ez, hogy egyik replayen van szárnya, másikon nincs, de az biztos, hogy a legtöbb ligában súlyosbító tényező, ha valaki törött autóval nem húzódik le, hogy óvatosan megközelítse a boxot. Az esetről röviden azt gondolom, hogy ha megmaradt a szárny, akkor ilyen kigyorsítással mellé kellett volna érnem, viszont így nekem nincs mit mondanom, hogy szárny nélkül versenyzett ellenem. Annyit láttam, hogy lassan megy (kigyorsításnál beleemeltem a gázba, hogy ne menjek neki hátulról), tehát azt hittem, könnyedén kikerülhetem (meg is lepődtem, hogy kigyorsítani nem tud, mégis van tempója egyenesben). Kicsit kockázatos volt, de ha másik oldalról megyek, akkor lehet nem tudok pont miatta a boxba kanyarodni, vagy befékezek, és akkor hátulról eltalálnak, tehát nem volt más opció. Annyira azért nem szűk a pálya abban az egyenesben, hogy ne fértünk volna el ketten-hárman, ha figyelünk egymásra. A megoszott képen pont látszik, hogy a bordó autónak ott a pálya háromnegyede, szóval véleményem szerint Szabolcsnak esze ágában nem volt elkerülni az ütközést a “kamikaze” manőveremtől (az véletlenül se kamikaze, hogy a DRS zóna végén kibombázzuk a Mityát, vagy első szárny nélkül ideális íven menni, miközben 4 autó jön).
Összességében érdekes volt hallgatni a különböző véleményeket a BT-ben, és talán abban tényleg hibáztam, hogy fékezhettem volna (mint Hamilton Kanadában, amiért végülis odaadták neki Vettel győzelmét), és akkor nincs ez az egész, végülis én jöttem hátulról, csak azt sajnálom, hogy én számítok szabálytalannak, pedig a pályát nem hagytam el 4 kerékkel (mondjuk nem is nagyon tudtam volna), falnak se magamtól mentem, és csak akkor ütköztünk, amikor már a falon voltam. Nem vagyok büntetéspárti, és az óvással sem ez volt a cél, de sajnos azt látom, hogy valahogy mindig ugyanazok próbálnak meg másokat folyamatosan leszorítani a pályáról.
Ezt nem olvastam Ádám de azért az utolsó sorodra reagálnék.Pont te mondod ezt aki még a q2-ben amikor 10 autó van a pályán sem tudsz nyugton maradni és tolakodsz tök feleslegesen?Mindegy nézőpont kérdése de szándékosságot kikérem magamnak mivel tény hogy az általad írt sotokban rám céloztál.