• Kezdőlap
  • Új tagoknak
    • Bemutatkozás
    • Jelentkezés
    • Weboldalunk használata
    • 2022/23 Anyagi támogatások
    • Mod telepites
  • Retro
    • 2021/22 Retro Hotlaps
    • 2021/22 Eredmények ———>>>>>>>>
      • Retro 2021/22 Bajnokság állása
      • Retro 2021/22 Futam analízis
      • Retro 2021/22 Kompenzáló súly táblázat
      • Rero 2021/22 Büntetőpont
    • Retro 2021/22 Szabályzat
      • Retro 2021/22 Szabályzat kiegészítés.
    • Retro 2021/22 csapatok és pilóták
    • Retro 2022/23 Versenynaptár
  • Pro
    • Hotlaps
    • Eredmények
      • Bajnokság állása
      • Pro 2021/22 futam analízisek
      • Átlagteljesítmény
      • Büntetőpontok
    • Versenynaptár
    • Szabályzat
    • Cspapatok & pilóták
    • Hotlaps pillanatképek
  • Archívum
    • 2020/21-es évad
      • 2020/21 analízisek
      • 2020/21-es évad szabályzata
      • 2020/21 Csapatok és pilóták
    • 2019/20-as évad
      • 2019/20 Szabályzat
      • 2019/20 analízisek
      • 2019/20 súlybüntetések
      • 2019/20 Csapatok és pilóták
    • 2018/19-es évad
  • Kapcsolat
17 Oldboys liga

17 Oldboys liga

  • Kezdőlap
  • Új tagoknak
    • Bemutatkozás
    • Jelentkezés
    • Weboldalunk használata
    • 2022/23 Anyagi támogatások
    • Mod telepites
  • Retro
    • 2021/22 Retro Hotlaps
    • 2021/22 Eredmények ———>>>>>>>>
      • Retro 2021/22 Bajnokság állása
      • Retro 2021/22 Futam analízis
      • Retro 2021/22 Kompenzáló súly táblázat
      • Rero 2021/22 Büntetőpont
    • Retro 2021/22 Szabályzat
      • Retro 2021/22 Szabályzat kiegészítés.
    • Retro 2021/22 csapatok és pilóták
    • Retro 2022/23 Versenynaptár
  • Pro
    • Hotlaps
    • Eredmények
      • Bajnokság állása
      • Pro 2021/22 futam analízisek
      • Átlagteljesítmény
      • Büntetőpontok
    • Versenynaptár
    • Szabályzat
    • Cspapatok & pilóták
    • Hotlaps pillanatképek
  • Archívum
    • 2020/21-es évad
      • 2020/21 analízisek
      • 2020/21-es évad szabályzata
      • 2020/21 Csapatok és pilóták
    • 2019/20-as évad
      • 2019/20 Szabályzat
      • 2019/20 analízisek
      • 2019/20 súlybüntetések
      • 2019/20 Csapatok és pilóták
    • 2018/19-es évad
  • Kapcsolat

2019/20 – 07 Magyar GP – BT

Sziasztok!

Ma megvolt a BT ülés az Magyar futamról.

Vágások:

  • Időmérő: Q1: OK ; Q2: OK
  • Race: OK
  • Boxvonal: OK

SRT: OK

Gumihasználat: OK

Segítségek: OK

Első körös balesetek:

Strack Tamás – Haláchy Szabolcs – 2. kanyarban történt baleset. Haláchy Szabolcs 3 hely hátrasorolást kap

Balesetek: 

László Róbert – Tóth Miki: László Róbert -> 2 hely hátrasorolás

Megjegyzés: 
Sajnálatos módon ebben az évadban ez a 2. futam, ahol komolyabb első körös baleset alakult ki. Emiatt újra felhívjuk mindenki figyelmét, hogy a rajt után FOKOZOTT óvatoságot illik tanusítani. Úgy a helyezkedéseknél, mint az esetleges balesetek esetén, igyekezzünk törekedni arra, hogy elkerüljük az ütközéseket.

Az eredménytáblázatokat ennek megfelelően változtattuk.

A BT ülés teljes egészében megnézhető itt:

2019-12-11 BT
4 hozzászólás
Seben Olivér

Szerver zúzás

Szerver költözés

  1. Vertetics Szabolcs 2019-12-12 - 09:29 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Az elemzésből kimaradt hogy ki mennyi pozíciót vesztett az esemény miatt.Ha az Attila 80%-ban volt ( hibás ) az esetben de ő nem bukott pozíciót,ennek ellenére nekem mezőny végéről kellett visszajönnöm mert megvártam míg a mezőny elmegy szemben a forgalommal, csak álltam nehogy további balesetet okozzak.Ez minden BT ülésen figyelembe volt véve de lagalábis számolva lett.

  2. Vertetics Szabolcs 2019-12-12 - 09:36 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Ja és természetesen a büntetés megint nem releváns , mert aki kapott, aki miatt történt az egész szituáció kiesett ill kinyomta a játékot.Továbbra az a javaslatom, miszerint ha valaki büntetést kap de adott versenyt nem fejezi be pláne úgy hogy saját maga nyom egy ESC-et,büntetését a következő futamra vigye át mert így nincs érdemi jelentősége a büntetésnek,csak beszélünk róla. És nem személyeskedés kép írom, de ez már többször előfordult az idei szezonban.

    • Zachár Mihály 2019-12-13 - 14:56 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

      Szabi, ezt mar megbeszeltuk parszor. Rajta vagyunk, jovore megprobalunk ezen valtoztatni.

  3. Horváth Ádám 2019-12-13 - 21:45 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Az összehúzott mezőnyben a boxutca mindenhol necces lesz (tavaly is az volt már), én satufékkel kerültem el, hogy ne találjam el az éppen kihajtó versenyzőt (azt hiszem a Gergő volt, de lehet ő észre se vett engem), bár előtte másodpercekig láttam állni a csapatánál, tehát kicsit fel voltam rá készülve. Nem gondolom szerencsésnek a különböző bevárást/elengedést a boxban, mert (az egyébként több másodperces időveszteség mellett, ami akármennyi pozíció lehet) arról nem tehet valaki, hogy a boxát a közvetlen vetélytársa mellé rakták, ezért akarata ellenére blokkolja (behajtani se könnyebb, ha valaki már ott áll). Lekörözött pilóta esetén végképp értelmetlen, mert a következő kanyarban jöhetne a kék zászló. Plusz valószínűleg nem mindenki óvná meg, és akárcsak a kilökéseknél, lehet akármilyen súlyos, simán megúszhatja valaki, ha a másikat nem izgatja.

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Kategóriák

F1 tippverseny

Eredmények
Tippelés

Belépés

Partnereink

OBL TS szerver

Köszönjük WordPress! | Sablon: Neblue Szerző: NEThemes.