• Kezdőlap
  • Új tagoknak
    • Bemutatkozás
    • Jelentkezés
    • Weboldalunk használata
    • 2022/23 Anyagi támogatások
    • Mod telepites
  • Retro Boys Liga
    • 2022/23 Retro Hotlaps
    • 2022/23 eredmények ——>
      • RBL 2022/23 Futam analízis
      • RBL 2022/23 Bajnokság állása
      • RBL 2022/23 Kompenzáló súly táblázat
      • RBL 2022/23 Büntetőpont táblázat
    • RBL 2022/23 Versenynaptár
    • RBL 2022/23 Csapatok és Pilóták
    • RBL 2022/23 Szabályzat
  • Open
    • Hotlaps
    • Eredmények
      • Bajnokság állása
      • Futam analízisek
      • Súlyrendszer
    • Versenynaptár
    • Csapatok és pilóták
    • Szabályzat
    • Videók
    • Hotlaps pillanatképek
  • Gokart
    • Eredmények
    • Gokart archívum
  • Archívum
    • 2022/23-as évad
      • Pro
        • Bajnokság végeredménye
        • Csapatok és pilóták
        • Versenynaptár
        • Szabályzat
    • 2021/22-es évad
      • Retro
        • 2021/22 Eredmények ———>>>>>>>>
          • Retro 2021/22 Bajnokság állása
          • Retro 2021/22 Futam analízis
          • Retro 2021/22 Kompenzáló súly táblázat
          • Rero 2021/22 Büntetőpont
        • Retro 2021/22 Szabályzat
        • Retro 2021/22 csapatok és pilóták
      • Pro
        • Eredmények
          • Bajnokság állása
          • Pro 2021/22 futam analízisek
          • Átlagteljesítmény
          • Büntetőpontok
        • 2021-22 videók
        • Szabályzat
        • Csapatok & pilóták
        • Versenynaptár
    • 2020/21-es évad
      • 2020/21 végeredmény
      • 2020/21 analízisek
      • 2020-21 videók
      • 2020/21-es évad szabályzata
      • 2020/21 Csapatok és pilóták
    • 2019/20-as évad
      • 2019/20 végeredmény
      • 2019-20 videók
      • 2019/20 analízisek
      • 2019/20 súlybüntetések
      • 2019/20 Szabályzat
      • 2019/20 Csapatok és pilóták
    • 2018/19-es évad
      • 2018/19 végeredmény
      • 2018-19 videók
    • 2017-18-as évad
  • Kapcsolat
17 Oldboys liga

17 Oldboys liga

  • Kezdőlap
  • Új tagoknak
    • Bemutatkozás
    • Jelentkezés
    • Weboldalunk használata
    • 2022/23 Anyagi támogatások
    • Mod telepites
  • Retro Boys Liga
    • 2022/23 Retro Hotlaps
    • 2022/23 eredmények ——>
      • RBL 2022/23 Futam analízis
      • RBL 2022/23 Bajnokság állása
      • RBL 2022/23 Kompenzáló súly táblázat
      • RBL 2022/23 Büntetőpont táblázat
    • RBL 2022/23 Versenynaptár
    • RBL 2022/23 Csapatok és Pilóták
    • RBL 2022/23 Szabályzat
  • Open
    • Hotlaps
    • Eredmények
      • Bajnokság állása
      • Futam analízisek
      • Súlyrendszer
    • Versenynaptár
    • Csapatok és pilóták
    • Szabályzat
    • Videók
    • Hotlaps pillanatképek
  • Gokart
    • Eredmények
    • Gokart archívum
  • Archívum
    • 2022/23-as évad
      • Pro
        • Bajnokság végeredménye
        • Csapatok és pilóták
        • Versenynaptár
        • Szabályzat
    • 2021/22-es évad
      • Retro
        • 2021/22 Eredmények ———>>>>>>>>
          • Retro 2021/22 Bajnokság állása
          • Retro 2021/22 Futam analízis
          • Retro 2021/22 Kompenzáló súly táblázat
          • Rero 2021/22 Büntetőpont
        • Retro 2021/22 Szabályzat
        • Retro 2021/22 csapatok és pilóták
      • Pro
        • Eredmények
          • Bajnokság állása
          • Pro 2021/22 futam analízisek
          • Átlagteljesítmény
          • Büntetőpontok
        • 2021-22 videók
        • Szabályzat
        • Csapatok & pilóták
        • Versenynaptár
    • 2020/21-es évad
      • 2020/21 végeredmény
      • 2020/21 analízisek
      • 2020-21 videók
      • 2020/21-es évad szabályzata
      • 2020/21 Csapatok és pilóták
    • 2019/20-as évad
      • 2019/20 végeredmény
      • 2019-20 videók
      • 2019/20 analízisek
      • 2019/20 súlybüntetések
      • 2019/20 Szabályzat
      • 2019/20 Csapatok és pilóták
    • 2018/19-es évad
      • 2018/19 végeredmény
      • 2018-19 videók
    • 2017-18-as évad
  • Kapcsolat

2020/21 – 05 Azerbajdzsán GP – BT

Sziasztok!

A mai BT ülésen Seben Olivér, Csóka Pisti és Guti Gergő bíráskodtak

Időmérő vágások: Ok

Verseny vágások: Bernáth Pityu sajnos 22x vágott vagy szélesített, ezért 5 hely büntetésben részesült

SRT: Ok

Gumihasználat: OK

Helpek: Ok

Box: Ok

Első körös esetek:

Kisszölgyémi Tomi 3 hely büntetést és 3 büntetőpontot kapott az 1. körben okozott balesetért.

Óvások:

Biczó Imre 1 hely és 2 büntetőpontot kapott a Mikivel való koccanásért, sportszerű volt, hogy magát óvta meg.

Eredmények

A verseny hivatalos végeredménye

A táblázatok frissítve.

Videó:

2020-11-05 BT
8 hozzászólás
Zachár Mihály

2020/21 – 05 Azerbajdzsán GP – BT (óvások)

Bakui videó

  1. Kisszölgyémi Tamás 2020-11-05 - 01:13 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    hali. elfogadom a bűntetest meg minden, csak ha megnézitek jobbra tőlem a csapattarsam pont ugy lassul, mint én, es hozzánk képest az előző autó viszont extrem fektávot vett..a mögöttem jövő így is alig birt elkerülni engem, hát ha még en is hamarabb fékezek, akkor mi lett volna ? erre is volt már példa, hamarabb fékeztem és belemjöttek hátulrol, es most is ez történt volna. Amen 🙂

  2. Kisszölgyémi Tamás 2020-11-05 - 12:24 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    sőt, most tobbszor is megneztem, meg igy is nekem jott egy auto hatulrol, szoval mindenki pontosan ugy fekezett korulottem, mint en, kulso nezetbol latszik is, hogy a Robi es az elotte levo auto kozt jobban no a tavolsag, mint a tobbiek kozt.. ember legyen a talpan, aki ilyen tavolsagbol le tudja reagalni ezt a gyors lassulast, lasd, a mogottem levo sem tudott ram reagalni

  3. Kisszölgyémi Tamás 2020-11-05 - 12:32 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    es meg ragozhatnam tovabb, akkora volt a fekhatas a mclarennel, (latszik a videon) hogy a kocsi hatulja szinte megemelkedik. Lenyeg: nem biralni akarom a BT donteset, csak en szemely szerint ha BT tag lennek, mielott itelkezem, pontosabban vizsgalnam a tortenteket

  4. Raczkó Balázs 2020-11-05 - 17:42 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Én megemelem a kalapom a Miki, és az Imibácsi előtt. Aki érti, úgyis tudja miért..:)))

  5. Horváth Ádám 2020-11-06 - 14:01 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Sziasztok! Nekem lenne egy megosztó véleményem, csak azért, mert a jövőre nézve tanulságos. Az számomra sem kérdés, hogy ki hibázott az ütközésnél, egyetértek a BT-vel, viszont az a megállapítás, hogy a komplett hátsó mezőny bajba került emiatt, az már nem egészen így volt, én folytattam volna a vizsgálatot, ahogy az régen megszokott volt, vagy pl a legtöbb óvásnál szokás. A McLaren belső kamerát nézve egyértelmű, hogy amikor már háttal állt a mezőnynek, cseppet sem fékez, viszont kormányoz balra (vissza az ideális ívre, ahol a mezőny halad) – bele a Sahara Force Indiába, pedig egy nem túl nagy fékezéssel már meg lehetett volna állni, vagy a fal mellett gurulni egyenesen, hogy kívülről ki tudják kerülni, és ha még vkit akaratlanul magával sodor, ne az egész mezőny akadjon fenn. Nem szeretem az ilyen versenyzést, de túraautósok szokták mondani, hogy ha meglöknek, akkor engedd el a féket, mert bármi történik, nem a te hibád lesz.
    U.i: egy jó safety cart adnék már az izgalmasabb versenyekhez – az is egyben tartja az alapból szoros mezőnyt.

  6. Kisszölgyémi Tamás 2020-11-06 - 14:41 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Szerintem meg annyira nem egyertelmű, ha külső nézetből nézed, latható, hogy a mclaren és az előtte lévő kocsi közt a fekezes hatásara igen csak megnő a távolság, nem lett volna szükség ekkora fékezésre, ehhez képest, meg engem is eltalált hatulról egy autó

  7. Seben Olivér 2020-11-06 - 20:25 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Igen, hát nekem is volt ilyen, hogy balról fal, jobbról autó, ha hamarabb fékezek hátulról eltalálnak (talán), így meg én mentem bele az előttem lévőbe, talán Pityu volt pont itt Bakuban 2 szezonnal ezelőtt. Meg is kaptam a büntetést (akkor ez egy boxrajt volt).
    Ettől függetlenül itt Robit bármilyen szinten felelősségre vonni erős lenne. Ugyanazon a ponton kezd fékezni mint előtte a Gergő, tény bőven hagy távolságot, ami kicsit nő is, amikor Gergő látja hogy van helye még egy kicsit beereszteni. Robi óvatos volt, ezért nem hibáztatható. Tamás téged meg azért talált el a Dénes mert becsúsztál elé. Tény, ő is akkor vagy még később fékezett pár méterrel, viszont be húzta az autóját középre, így nem talált volna el senkit ha nem csúsztok be elé. A féktávnál érdemes lehet valamelyik oldalra orientálódni, így ha a dominó elvet nem is sikerül lekövetni, a közvetlenül előtted haladót nem fogod kiütni. A kanyarnál már más kérdés, de ha addigra már mellette vagy akkor helyet kell hogy kapj.
    Ádám felvetését értem, persze lehetett volna máshogy reagálni, de azért mikor így kimegy az autó akkor sok jót nem lehet tenni. Szerintem ilyen esetekben senkit nem büntettünk még. Figyelembe veszük, hogy mi lett a következménye egy-egy esetnek és az is számít(hat), főleg ha valami szándékosság van, de maga a baleset és annak okozása az elsődleges.
    Kikockázva persze sok mindent lehet mondani (így is van benne ilyen a részünkről), de többször visszanézve, főleg normál tempóval nem érzek Robinál semmilyen olyan manővert amiért büntetést kellene osztani. Kizárt hogy fel tudta volna mérni, hol vannak a többiek, azt sem hiszem hogy érezte milyen szögben csúszik, és hol van a kanyarhoz képest.
    Ettől még persze jogos tanács, hogy próbáljunk meg ilyenkor is vigyázni a többiekre, de ezt aztán tényleg nem könnyű kivitelezni mikor hirtelen valami egészen más történik, mint amire számítottál.

  8. Kisszölgyémi Tamás 2020-11-07 - 12:56 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Mindegy, nem akarok ebbol vitat, tavol alljon tolem. Viszont a videon akkor is latszik, ha megnezitek 12:50 nel, hogy velem egyutt az osszes auto egyforman lassul, kiveve a mclarent, o sokkal nagyobbat fekez, mint mi a tobbiek. csak arra volt idom, hogy elhuzzam a kormanyt jobbra, es igy is eltalaltam, es a mogottem j ovo meg nalam is kisebbet fekezett.. szoval ez vedhetetlen volt, akkor tudtam volna kivedeni, ha sokkal hamarabb fekezek, viszont akkor mindenki nekem jott volna.. felreertes ne essek, nem a buntetes erdekel, csak az, hogy extrem hibasnak titualtak.. holott ha tobbszor megnezitek a videot, ahogy irtam 12:50 tol, akkor egyertelmuen latszik, hogy ennel tobbet nem tehettem, ezzel le is zarnam 🙂

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

 

F1 tippverseny

Eredmények
Tippelés

Belépés

Partnereink

<<

Kategóriák

OBL TS szerver

Köszönjük WordPress! | Sablon: Neblue Szerző: NEThemes.