Pro – Kezdődik …
Sziasztok!
Tegnap éjjel kikerült az első pálya, amin az első futamot rendezzük, lehet gyakorolni. Kikerült az új szabályzat is, kérek mindenkit, hogy fokozott figyelemmel olvassa végig ugyanúgy, ahogyan ezt az írást is.
Csináljunk egy olyat, hogy mindenki, aki ezt a cikket és a szabályzatot elolvasta, nyomjon egy Like-ot (tudom, utáltok itt Like-olni valamiért, de most erőltessétek meg magatokat 🙂 )
Szabályváltozások:
A teljesség igénye nélkül a „régieknek” összefoglalom a változásokat tavalyhoz képest:
- Nincs tankolás
- Nnincs súlybüntetés (egyelőre, a téli szünetben, ha nagyon nagy baj van, megvizsgáljuk a szitut)
- Nyitott setup (a legtöbb paraméter)
- A Top10-en kívül lehet csak help-et használni, akkor is csak alacsony TC es alacsony ABS-t. A Top10 az a versenyzők utolsó 3 futama alatt gyűjtött pontok alapján van számolva.
- 40% törés
- Parc ferme szabály van, tehát időmérő után csak néhány dolgot lehet allítani az autón
- Idén a vágásokat és a büntiket az rF2 maga kezeli. Lesznek pályák, ahol közel van a fal, ott továbbra is manuális vizsgálat lesz.
- Pályánként meg lesz hirdetve, hogy mennyi vágás után jön az áthajtásos. Ez pályafüggő, minden pályán más és más lesz ez az érték.
- A mechanikai meghibásodás be van kapcsolva. Azaz le lehet égetni a motort és elfogyhat a fék. Ezt mindenkinek magának kell letesztelnie, hogy mennyi ideig és hogyan használhatja az egyes motormódokat (van Race és Q mód, illetve van 2 féle keverék is), hogyan állítja be a hűtőket, stb…
- Az időmérő hagyományos lesz mint régen, elengedjük a privát időmérőt
- Idén a TS-t lecseréljük Discord-ra (https://discord.gg/KvXMkqmj)
Licencek:
Van néhány új versenyzőnk. Nálunk eddig mindig az volt a szabály, hogy az újaknak meg kellett mutatniuk, hogy tudnak szépen és biztonságosan is menni ha akarnak. Bár elég vicces meghivni egy ilyen tesztversenyre FSR-ben edződött pilótákat, de nem szeretnénk senkivel sem kivételezni. Ettől tehát most sem térnénk el, kiírunk 2 tesztversenyt és megkérném tisztelettel az újakat, hogy az egyiken legyenek szívesek résztvenni, ez ugyanis az egyik alapfeltétele az állandó licencnek.
A 2 tesztverseny:
- 2021.09.02 20:00
- 2021.09.04 20:00
A másik alapfeltétel a tagdíj befizetése. Idén ugyanúgy, ahogy a tavalyi évben is, saját dedikált szervert üzemeltetünk a SIMCO-val együtt, profi körülmények között. Ez meglehetősen drága mulatság, ezért nem tekinthetünk el a piszkos anyagiaktól idén sem. A tagdíj továbbra is 5000 Ft, ez egészen jövő szeptemberig feljogosít minden bajnoki futamon való részvételre. Nemsokára kikerül a menübe az „Anyagi támogatások” pont, az ott közölt információk alapján rendezhetitek a díjakat.
Figyelem, a rajtrácsról csak állandó licenccel lehet indulni, tehát mindenkinek 2 hete van lefutni a tesztversenyeket és befizetni a tagdíjat.
A licencekről itt lehet tájékozódni
Információk:
Idén a verseny paramétereit a Discordon osztjuk meg veletek ( #_info_channel ), nem a weboldalon.
Jó felkészülést az első versenyre mindenkinek 🙂