Összefoglalva, hogy mik változtak az előző évhez képest:
- ASR 2018-as mod-ra épül az idei autó
- A stabilitás kikerült a B szintű pilóták segítségei közül
- 2 féle autó áll rendelkezésre a szezon során. „A jelű” és „B jelű” autó. Utóbbi teljesen ugyanaz mint az „A jelű”, de 20kg-mal könnyebb. Az adminok határozzák meg, hogy kik ülhetnek ezekbe az autókba, tipikusan a nagyobb lemaradással küzdőket szeretnénk ezzel is segíteni.
- A felvezető körön közepes tempót szeretnénk kérni, illetve azt, hogy ne szakadjunk 10 autónál nagyobb távolságra az előttünk haladótól.
- Idéntől csak az kap 1 hely büntit a boxból való kijövetelkor, aki legalabb 1 gumi teljes terjedelmével átmegy a boxvonalon, hozzáérni tehát szabad lesz.
- Változtattunk a pontozásoin, az első 22 kap mostantól pontokat.
- Eltöröltük a versenyen való leggyorsabb körért járó pontot.
- 75%-ról 80%-ra emeltük azt a határt, ami ahhoz szükséges, hogy pontot szerezzen a versenyző.
- B jelű autó. Az, hogy ki kaphat ilyet, lásd a 4.7.3.1 pontot.
- A csapatok lehetnek 3 fősek, de csak az adott futamon a legjobb 2 pilóta eredményei adódnak hozzá a pontokhoz.
- A jósági tényező számításában is történt változás, mégpedig csak az 1.75%-on belül teljesítő pilótáknak lesz értékelhető jósági tényezőjük az adott futamon.
.