2018/19 – 03 KÍNA – BT
Sziasztok!
A mai BT ülés eredménye:
Vágások:
- Időmérő: Szabó Zsolti szélesített a gyors körében (Q1-ben), ezért 10 helyes hátrasorolást kapott
- Race: OK
- Boxvonal: Tóth Miki és Csóka Pisti egyszer-egyszer érintették a box kivezető vonalat így 1-1 hely hátrasorolást kaptak
SRT kliens:
- Sajnos Horváth Ádám és Tóth Miki elfelejtette bekapcsolni az SRT kliensüket, ezért eredményüket törölnünk kellett.
Kis János esete más, neki futott a kliens, de hibásan, valamiért telemetria adatokat nem küldött. Hiába önhibáján kívüli az eset, sajnos nem tudunk eltekinteni a DQ-tó az Ő esetében sem.- Frissítés: a Kis Jani SRT rendszerével valami probléma van. Immáron több órat töltöttünk vele és a mai napon a SRT fejlesztője is bent járt a gépén és nem tudta megmondani, hogy mi a probléma. Ígéretett tett a Jani, hogy nemsokára újratelepíti a gépét (néhány hét) és azt beszéltük meg, h addig versenyezhet ezzel a hibás programmal is.
Gumihasználat: OK
Segítségek használata: OK
Balesetek:
- Nemes Zsolt óvását megvizsgáltuk és mivel mindkettőjüket hibásnak tartottuk az esetben (nem lehet mondani, h az ütközéskor ne lett volna 1 autónyi hely, valamint a koccanás előtt a Zsolti sodródott a Tomi felé) versenybalesetnek minősítettük a koccanást.
- Kovács Kálmán az 1. körben megforgatta László Robit, aki 3 helyet veszített emiatt. Mivel első körös a baleset, ezért 5 hely hátrasololás a bünti.
Áthozott büntetés:
- Kövesdi Tibinek van egy függőben lévő áthajtásos büntetése Ausztráliából.
A táblázatok és a szerveren a súlybüntik frissítve vannak a fentiek szerint, kérlek ellenőrizze mindenki, hogy megkapja-e a súlyát.
A ponttáblázatnál mostantól bekapcsoltuk, hogy mindenkinek az addigi legrosszabb eredményét töröljük úgy, ahogy ez majd az év végi elszámolásnál is lesz. Ez azért jó, mert így mindenki láthatja a valós pozícióját, nem a végén jönnek majd a meglepetések. A törölt futamok pontjai meg vannak csillagozva, az összes pont felett pedig kis betűvel leolvasható, hogy a törlés nélkül mennyi pontja lenne a versenyzőnek.
Ha ez nagyon zavaró és nem így szeretnétek látni, jelezzétek legyetek szívesek.
A büntimet elfogadom, bár az egy autónyi hely nem volt meg, és visszaengedtem magam mellé. Szóval ezek után ilyen esetben többet NEM FOGOM BEVÁRNI AZ ÁLDOZATOT, ha esetleg lenne még ilyen esetem.
magam elé, nem mellé, elírás; bocsi
Szia Kalman!
Ha felmerul a szikranyi lehetosege is annak, h Te vagy a hibas egy balesetben, akkor az teljesen alap, hogy megvarod azt, akinek valamilyen veszteseget okoztal.
Ha valakit kiforgatsz es megvarod, attol meg az a valaki elvesztette az idot / poziciot / serulest szerzett, tehat nem lehet ugytenni mintha meg sem tortent volna, azaz nemi buntetes mindenkepp jar.
Ebben a konkret esetben pedig ez az 1. korben tortent aminek nagyobb sulya van, ezert nem 3, hanem 5 helyet kaptal, ha nem vartad volna meg, akkor megtobbet.
Az elozesi kiserletrol: a fektavnal legalabb 40 – 50 meterre voltal a Robitol. Innen azert meg ne repuljunk be.
Ha mellemesz es belulrol kifekezed, vagy ha kivul vagy akkor melyebbet fekezve kivulrol megprobalod korbeautozni, akkor a masik is szamit ra, hogy ottvagy es kapsz majd helyet (jo esetben). Itt szerintem a Robinak meg nem kellett helyet hagynia mert nagyon messze voltal, nem keszulhetett ra, h Te oda be akarsz bujni 50 meterrol.
Legyszi ezen ne sertodj meg, mindenki kovet el hibat ezzel semmi baj nincs es legyszi tovabbra is legy sportszeru es vard meg akinek gondot okozol.
Mitya
Bennem az merült fel a dinamikus táblázatot látva, hogy hogyan számoljátok az utolsó 5 versenyt azoknál, akik kihagynak? Egységesen a naptár szerinti utolsó 5 és itt volt, amennyin itt volt, vagy mindenkinek az egyéni utolsó 5 versenye alapján készül a pontátlag?
Ez az 5 versenyes korlatozas a kovetkezo miatt van:
Tegyuk fel, hogy a szezon derekanal tartunk, a 10. versenynel. Ugyebar a szimulator vilaga olyan, hogy polotak jonnek-mennek, belekezdenek a versenyzesbe, abbahagyjak, mennek masik ligaba, stb…
Amiukor kiszamoljuk a mezony 25% es 50%-at, akkor ugye a teljes mezony 25%-at kell vennunk, azaz azokat az embereket is bele kell szamolni, akik mar nem is mennek a ligaban.
Ez azt eredmenyezi, hogy papiron 30-an vagyunk, pedig a gyakorlatban csak 20-an. Ezaltal az egyes szintek hatarai eltolodnanak es nem 5 hanem 6-7 emberenkent lenne a szintek valtozasa..
Azzal, hogy mindig csak a legutobbi 5 versenyt nezzuk, biztositjuk azt, h kb csak az eppen aktualis pilotabazissal dolgozunk, azaz kiszurtuk az atmeneti pilotakat es nem torzitjak el a hatarokat.
Es vegul tehat a valasz: mindig naptar szerinti utolso 5 versenyt nezzuk. Ha valaki azon belul hianyzott, azzal nincs baj, az atlagot mar 1 versenynel is ertelmezni lehet…
Üdv!
A legrosszabb eredmény év végi törléséről már korábban is volt szó. Nem ellenkezett senki sem a ligából.
Az hogy a szezon alatt is már kivesszük (nullázzuk!) a leggyengébb eredményt és így számoljuk a pontátlagot és e szerint alakul a tabella is, elfogadhatatlannak tartom!
Erről nem volt szó korábban. Ilyen módosítást évad közben nem igazán jó kitalálni.
Az nem gond, ha a táblázatban indexszámként megjelenik az az adat is, hogy lássuk éppen hogyan állnánk aszerint, de ne ezzel számoljunk a bajnokság közben.
Zoli!
Ha jol megnezed a dinamikus pontatlagot nem igy szamoltuk ! Ott minden pont szamit a legutobbi 5 versenybol…
Ha zavar visszakapcsolom egyebkent, szoljatok, en csak nektek akartam jot, h ne a vegen legyen meglepi…