2019/20 – 05 USA GP – BT
Sziasztok!
Ma megvolt a BT ülés az USA futamról.
Vágások:
- Időmérő: Q1: OK ; Q2: OK
- Race: OK
- Boxvonal: OK
SRT: OK
Gumihasználat: OK
Segítségek: OK
Első körös balesetek:
Vertetics Szabolcs – Haláchy Szabolcs – első kanyarban történt baleset. Vertetics Szabolcs 3 hely hátrasorolást kap
Vertetics Szabolcs – Haláchy Szabolcs – középső szektorban történt baleset. Haláchy Szabolcs 3 hely hátrasorolást kap
Kis János – Haláchy Szabolcs – középső szektorban történt baleset. Kis János 2 hely hátrasorolást kap
Balesetek:
László Róbert – Szenczy Dénes: Szenczy Dénes -> 3 hely hátrasorolás
Megjegyzés:
–
Az eredménytáblázatokat ennek megfelelően változtattuk.
A BT ülés teljes egészében megnézhető itt:
Üdv:Továbbra sem preferálom azt a büntetést amit szóban írásban adunk de reálisan semmilyen következménye nincs.Nem személyeskedni akarok mert semmi bajom a Szabolcsal, mint a futam végén is elmondtam az első eset az enyém,az azért kapott büntetés jogos és ami a legfontosabb érezhető számomra mert buktam 3, helyet, és kevesebb pontot kaptam ezzel nincs bajom , ill csak egy szösszenetnyi hogy ott 1 helyet bukott a Szabolcs, de mindegy ez az én hibám volt. De, hogy a Szabolcs hibájából adódóan elvesztettem az esélyt talán a 5 hely körüli célba érkezéshez,mert hasonló hibával mint az enyém a mezőny végére kerültem, Ő is kapott 3 helyes hátrasorolást aminek semmilyen következménye nincs mert nem fejezte be a versenyt kinyomta a játékot,velem ellentétbe aki a mezőny végére kényszerült.Ezt már más eset kapcsán is felvetettem hogy az ilyen fajta büntetés nem büntetés. Ráadásul a Szabolcs kocsija sem lehetett rosszabb állapotban mint az enyém tehát nem volt indokolt hogy kilépjen a játékból,ezzel az elánnal én is nyomhattam volna egy esc-et,mert tudtam hogy elment a futam.Ill nem ártana példát meríteni az olyan versenyzőkről akik a nethiba miatt kapcsolat szakadásuk volt,még is újracsatlakoztak-szenvedtek az egész futamon, bár az eredmény elment még is visszajöttek, ahogy tettem azt én is párszor amikor ledobott a szerver.A büntetések kiosztásának célja:. Helyezésekkel, pontokkal büntetni az adott pilótát, többek közt azért hogy ezzel arra ösztönöni bár kit, hogy a következő versenyeken körültekintőbben figyeljen hasonló szituációban.Ezen büntetések nem ösztönző hatásúak azokkal szemben akiknek semmilyen hátránya a hibájukból nincs, főként úgy hogy nem más hibájából hanem saját szándékból kilép a versenyből.Ha mindenki így állna hozzá,akkor egy 16 fős mezőnyből jó ha célba érnének 8-an, mert mindenki esc-et nyomna ha valami nem úgy jön össze ahogy azt eltervezte.
U.I És ami a legelszomorítóbb nem hogy hátránya nem származik belőle hanem előnye ,mert a súlybüntetések számításánál Ő nem ért célba, nem azt a súlyozást kapja mint amit befejezett verseny kapcsán reálisan járna,,
Én egy ugyan ilyen első körös vetődésért Szingapúrban 8 helyet kaptam. Szerintem a 3 hely amit kaptál az kevés. Mindenki mondja nem volt súlyos, mert csak egy helyet buktam. Ez igy nem igaz, utolsó helyre buktam vissza abban a pillanatban. Végig toltál az 1. kanyaron keresztbe és tönkrementek a gumik. Kör végén emiatt ki kellett volna állnom, hogy folytassam a versenyt ☺. Szerinted van annál nagyobb büntetés, hogy első körbe pole-ról kiejtenek és 0 pontot szerzel? Maximum, ha negatív pontot szerzek. Ez csak egy játék nem vérre megy. Béke ☮.
Szabi!
Mint ahogy a multkor is leirta valaki: a buntetesnel az volt a cel, hogy az adott versenyzo kovetkezo versenyet NE tegyuk tonkre, tehat ugy dontottunk, h mindig az adott versenyre szolnak a buntetesek. Ha valaki epp a mezony vegen van, akkor megussza a buntit (azert nem surun van ilyen…)
Most ez van, ilyenek a szabalyok, lehet vele vitatkozni, h jo-e vagy sem. A lenyeg, h most igy van, es hacsak nem mindenki fellazad ellene, valszeg igy is marad a szezon vegeig.
Jovore megprobalunk akkor valami korrektebb rendszert kitalalni. Varunk Teged is majd az otletelesnel..
Mitya
Szabway:Nem én ejtettelek ki te nyomtál esc-et,mert ha a pálya 2/3át tudtad teljesíteni a második helyen annak ellenére hogy (végigtoltalak az első kanyarban) akkor olyan nagy baja nem lehetett a kocsidnak az én hibám miatt.A 2 szektor végét meg nem kell magyaráznom talán ott ment gallyra a kocsid,mert akkor léptél ki.abban igazad van ha én lettem volna a BT én minimum 5 helyes büntetést adtam volna magamnak.De nem emiatt estél ki.Az hogy játék meg pont te írod, aki ha már nem tud nyerni inkább kinyomod a játékot?Pont ezt írtam,ha a mezőny java így viselkedne nem lenne célba érkező a versenyeken,,,,Soroljam kik azok akik a játék élményért állnak rajthoz?Inkább azokat sorolnám akik nem mert rövidebb a lista,kik azok akik még így is végigküzdik a versenyt minden probléma mellett?Ezen a versenyen 1-2 fő kivételével mindekinek gondja volt és tudta hogy még a pontszerzés is esélytelen,de tudod végigjátszották,na ők a játékért jönnek.BÉKE VELED !!!!