2019/20 – 07 Magyar GP – BT
Sziasztok!
Ma megvolt a BT ülés az Magyar futamról.
Vágások:
- Időmérő: Q1: OK ; Q2: OK
- Race: OK
- Boxvonal: OK
SRT: OK
Gumihasználat: OK
Segítségek: OK
Első körös balesetek:
Strack Tamás – Haláchy Szabolcs – 2. kanyarban történt baleset. Haláchy Szabolcs 3 hely hátrasorolást kap
Balesetek:
László Róbert – Tóth Miki: László Róbert -> 2 hely hátrasorolás
Megjegyzés:
Sajnálatos módon ebben az évadban ez a 2. futam, ahol komolyabb első körös baleset alakult ki. Emiatt újra felhívjuk mindenki figyelmét, hogy a rajt után FOKOZOTT óvatoságot illik tanusítani. Úgy a helyezkedéseknél, mint az esetleges balesetek esetén, igyekezzünk törekedni arra, hogy elkerüljük az ütközéseket.
Az eredménytáblázatokat ennek megfelelően változtattuk.
A BT ülés teljes egészében megnézhető itt:
Az elemzésből kimaradt hogy ki mennyi pozíciót vesztett az esemény miatt.Ha az Attila 80%-ban volt ( hibás ) az esetben de ő nem bukott pozíciót,ennek ellenére nekem mezőny végéről kellett visszajönnöm mert megvártam míg a mezőny elmegy szemben a forgalommal, csak álltam nehogy további balesetet okozzak.Ez minden BT ülésen figyelembe volt véve de lagalábis számolva lett.
Ja és természetesen a büntetés megint nem releváns , mert aki kapott, aki miatt történt az egész szituáció kiesett ill kinyomta a játékot.Továbbra az a javaslatom, miszerint ha valaki büntetést kap de adott versenyt nem fejezi be pláne úgy hogy saját maga nyom egy ESC-et,büntetését a következő futamra vigye át mert így nincs érdemi jelentősége a büntetésnek,csak beszélünk róla. És nem személyeskedés kép írom, de ez már többször előfordult az idei szezonban.
Szabi, ezt mar megbeszeltuk parszor. Rajta vagyunk, jovore megprobalunk ezen valtoztatni.
Az összehúzott mezőnyben a boxutca mindenhol necces lesz (tavaly is az volt már), én satufékkel kerültem el, hogy ne találjam el az éppen kihajtó versenyzőt (azt hiszem a Gergő volt, de lehet ő észre se vett engem), bár előtte másodpercekig láttam állni a csapatánál, tehát kicsit fel voltam rá készülve. Nem gondolom szerencsésnek a különböző bevárást/elengedést a boxban, mert (az egyébként több másodperces időveszteség mellett, ami akármennyi pozíció lehet) arról nem tehet valaki, hogy a boxát a közvetlen vetélytársa mellé rakták, ezért akarata ellenére blokkolja (behajtani se könnyebb, ha valaki már ott áll). Lekörözött pilóta esetén végképp értelmetlen, mert a következő kanyarban jöhetne a kék zászló. Plusz valószínűleg nem mindenki óvná meg, és akárcsak a kilökéseknél, lehet akármilyen súlyos, simán megúszhatja valaki, ha a másikat nem izgatja.