2020/21 – 01 Osztrák GP – BT
Ma megvolt a BT ülés az osztrák futamról. Ma Csóka Pisti, Juhász Attila, Szenczy Dénes , és Seben Olivér voltak a BT tagok.
Sajnos nagyon sokan kaptak büntetést vágások miatt, reméljük ez a jövőben normalizálódik.
Vágások:
- Időmérő:
- László Róbert: 10 hely hátrasorolás
- Kisszölgyemi Tamás: 10 hely hátrasorolás
- Race:
- Juhász Attila: 5 hely hátrasorolás
- Guti Gergő: 5 hely hátrasorolás
- Strack Tamás: 5 hely hátrasorolás
- Tokos Csaba: 5 hely hátrasorolás
- Bathó Zsolt: 5 hely hátrasorolás
- Lukáts Miki: 5 hely hátrasorolás
- Rackó Balázs: 5 hely hátrasorolás
- Kisszölgyémi Tamás: 5 hely hátrasorolás
- Boxvonal: Csóka Pisti, 1 hely büntetés
SRT: OK
Gumihasználat: OK
Segítségek és autóhasználat: OK
Első körös balesetek:
László Róbert: 4 büntetőpont
Szabados Lajos: 4 büntetőpont
Óvások:
Bathó Zsolt – Guti Gergő – Lukáts Miki 39. kör 3. DRS zóna vége – > Lukáts Miki 2 hely hátrasorolás, és 1 büntetőpont
Kulcsár Balázs – Lukáts Miki 36. kör 1. kanyar -> Versenyszituáció, nincs büntetés
Köszönjük mindenkinek a sportszerű versenyzést és a korrekt hozzáállást!
A hivatalos végeredmény itt elérhető
A BT felvétele:
A büntetőpontokat összegző táblázatban 9 ponttal szerepelek.Itt csak 4-et látok kiírva.Gondolom az időmérőn történt vágásért kaptam 10 helyet amit nem lehetett rám sózni és azért kaptam még 5 bűntetőpontot.Az rendben van de jó lenne ide is kiírni, hogy ne üljek itt mint egy vadbarom mint amikor a Mityát megforgattam.Továbbá lenne még egy javaslatom (ami biztosan nem lesz számba véve ahogy azt megszoktuk már).Jó lenne az időmérőt és futamokat pontos időben kezdeni ,egyebet nem látok csak hogy várjuk meg ezt meg amazt ha meg az a valaki megjön akkor azt kérdezi hogy hány körös a futam,mennyit kell tankolni és mennyit fogyaszt az autó….Jó reggelt.
Igen Robi, így van ahogy írtad. Egyelőre azért van így kiírva, hogy látszódjon mi lett volna az eredeti büntetés. A büntetőpontokat is ideírva olyan lehet, hogy nem egyforma büntetések lennének kiosztva ugyanazért, ettől függetlenül átgondoljuk a javaslatot, szerintem is elférhet még itt ez a kiegészítés.
A kezdés az éles futamokon szerintem elég pontos, a logom szerint 19:16-kor indult a Q. Ha a tesztfutamokra gondolsz, ott valóban rugalmasabb szokott lenni, ha valaki szól TS-en, hogy várjuk meg, illetve a csütürtöki kezdés az elhúzódik általában 20:00ig, mert mégis egy hétköznap, tudom az nálad már 21:00, ezért majd ezt megbeszéljük hogy legyen, ha mást nem hivatalosan is 20:00 lesz. Az utolsó részében teljesen igazad van, ezek az infók publikusak a játékban és a honlapon is, stb.
Sziasztok.
A Safety Car felvetésről miért nem beszélt a BT?Azt látom a Dezső kikockáztatta hogy miattam is volt az összeakadás, de azt már nem hogy az Ádám meg a Mitya hogy akadtak össze,ez nem lényeg.Hogy a Mihálynak emiatt kellet kilépnie a versenyről azt már nem.Ez így nincs rendben.
Szia Szabolcs,
Azért nincs benne a videóban, mert alapvetően a BT feladata, csak az első körös balesetek, illetve az óvások vizsgálata. A BT mindig más összetételű, tulajdonképpen bárki részt vehet rajta, így az egyéb kérdéseket nem itt vitatjuk meg.
A Safety Car felvetésed is napirendre került egyébként, mint ahogy az összeakadás problémája is.
Mivel a modon is változtatni kell a bevezetéshez, ezért a másik szerverre fog felkerülni ezzel a változtatással, és ott lesznek szervezve tesztfutamok, melyeken leteszteljük az SC működését. Ha minden rendben akkor lehet dönteni arról, hogy bevezessük-e és akkor lesz alapja is bármilyen érvnek pro vagy kontra ahogy lentebb írtad.
Nemsokára lesz publikus hír is ezzel kapcsolatban.
Az meg főleg nincs rendjén hogy csak arról beszél a BT amiről akar,konkrét felvetésekről nem. Ezek után tök felesleges bár mit is írni.Ha valaki nem akarja úgy sem lesz felhozva nyilvánosan úgy hogy annak pro-kontra észerű válasza is legyen, és minden résztvevő láthassa az adott felvetésre a Bt ill Adminok válaszát.Ez olyan 2eszi nem eszi nem kap mást” szituációnak tűnik számomra.
Szia Olivér.
Szerintem ha ezt így leírod BT felvétele alá pár sorban már tök jó,mert akkor látja mindenki hogy egyáltalán foglalkoztok vele vagy dobtátok az ötletet .” PL Az autók irreális összeakadása,ill a Safety Car bevezetéséről szóló megjegyzést-felvetést vizsgáljuk,próbaszerveren teszteljük.Ha van érdemleges javítás az összeakadás javítására,vagy releváns a Safety Car bevezetése megtesszük, de előbb ezt tesztelni kell.Míg alaposan nincs tesztelve szerveren nem publikáljuk az eredményt,mihelyst döntés születik közzé tesszük.”Üdv Admin,., 🙂
Köszi