2020/21 – 04 Maláj GP – BT
Sziasztok!
A mai BT ülésen Szenczy Dénes, Bathó Zsolti és Urbaniczki Adrián és Szabados Lajos bíráskodtak
Időmérő vágások: Biczó Imi sajnos szélesített a 12-es kanyarban, 10 hely büntetés
Verseny vágások: Ok
SRT: Ok
Gumihasználat: OK
Helpek: Ok
Box: Kisszölgyémi Tomi átment a vonalon, 1 hely nüntetés
Első körös esetek:
Nem volt baleset az 1. körben, ez nagyon jó ! 🙂
Óvások:
László Robi: 2 hely es 2 büntetőpont
Eredmények
A verseny hivatalos végeredménye
A táblázatok frissítve, a következő futamtól már életbelép a legrosszabb verseny eldobásának szabálya.
Videó:
Megj. Nem csak 3 pozíciót vesztettem,hanem épp annyi időt, hogy a 4 helyen lévő Csongor mögül ( 2 mp ) az eset miatt lemaradtam. 5 Helyről estem ki. Ez így marha egyszerű a Robi bukott 3-helyet a Szabi 3-az oszt jól van ez így.Nem beszélve arról hogy rommá tört a kocsim hátulja ezért fékeztem el a következő balost. Én emiatt a 18-lettem a Robi meg kapott két helyet hátra, na bumm, ki járt rosszabbul.A Csongor, aki mögött stabilan mentem az 5. helyen Ő 29 mp-vel marad le a végén az első helyezettől,én meg plusz egy kör meg valamennyi.Gondolhatjuk ez csak feltételezés mert nem lehet tudni mi van „ha” nem lök ki a Robi , de előfordulhat-valószínű így is esetem keltem volna a 30 kör után,,, .Bizonyosan mert a 30 körig az első 6.ban voltam mindenféle hiba-elfékezés nélkül.Nem korrekt ez így.Nyilván míg saját magam nem estem ilyen helyzetbe, vagy én voltam az okozója a múltban más szemmel érvel az ember. Ezekben az esetekben nem csak a pillanatnyi pozíció bukást kellene mérlegelni hanem az okozatot is,autó sérülés-leszakadás az élmezőnyről.Az analízis tök jól muttatja mi történt az eset alatt, és utána.Sérülés, köridők,stb stb.