• Kezdőlap
  • Új tagoknak
    • Bemutatkozás
    • Jelentkezés
    • Weboldalunk használata
    • 2022/23 Anyagi támogatások
    • Mod telepites
  • Retro Boys Liga
    • 2022/23 Retro Hotlaps
    • 2022/23 eredmények ——>
      • RBL 2022/23 Futam analízis
      • RBL 2022/23 Bajnokság állása
      • RBL 2022/23 Kompenzáló súly táblázat
      • RBL 2022/23 Büntetőpont táblázat
    • RBL 2022/23 Versenynaptár
    • RBL 2022/23 Csapatok és Pilóták
    • RBL 2022/23 Szabályzat
  • Open
    • Hotlaps
    • Hotlaps pillanatképek
  • Archívum
    • 2022/23-as évad
      • Pro
        • Bajnokság végeredménye
        • Csapatok és pilóták
        • Versenynaptár
        • Szabályzat
    • 2021/22-es évad
      • Retro
        • 2021/22 Eredmények ———>>>>>>>>
          • Retro 2021/22 Bajnokság állása
          • Retro 2021/22 Futam analízis
          • Retro 2021/22 Kompenzáló súly táblázat
          • Rero 2021/22 Büntetőpont
        • Retro 2021/22 Szabályzat
        • Retro 2021/22 csapatok és pilóták
      • Pro
        • Eredmények
          • Bajnokság állása
          • Pro 2021/22 futam analízisek
          • Átlagteljesítmény
          • Büntetőpontok
        • Szabályzat
        • Cspapatok & pilóták
        • Versenynaptár
    • 2020/21-es évad
      • 2020/21 végeredmény
      • 2020/21 analízisek
      • 2020/21-es évad szabályzata
      • 2020/21 Csapatok és pilóták
    • 2019/20-as évad
      • 2019/20 végeredmény
      • 2019/20 Szabályzat
      • 2019/20 analízisek
      • 2019/20 súlybüntetések
      • 2019/20 Csapatok és pilóták
    • 2018/19-es évad
      • 2018/19 végeredmény
  • Kapcsolat
17 Oldboys liga

17 Oldboys liga

  • Kezdőlap
  • Új tagoknak
    • Bemutatkozás
    • Jelentkezés
    • Weboldalunk használata
    • 2022/23 Anyagi támogatások
    • Mod telepites
  • Retro Boys Liga
    • 2022/23 Retro Hotlaps
    • 2022/23 eredmények ——>
      • RBL 2022/23 Futam analízis
      • RBL 2022/23 Bajnokság állása
      • RBL 2022/23 Kompenzáló súly táblázat
      • RBL 2022/23 Büntetőpont táblázat
    • RBL 2022/23 Versenynaptár
    • RBL 2022/23 Csapatok és Pilóták
    • RBL 2022/23 Szabályzat
  • Open
    • Hotlaps
    • Hotlaps pillanatképek
  • Archívum
    • 2022/23-as évad
      • Pro
        • Bajnokság végeredménye
        • Csapatok és pilóták
        • Versenynaptár
        • Szabályzat
    • 2021/22-es évad
      • Retro
        • 2021/22 Eredmények ———>>>>>>>>
          • Retro 2021/22 Bajnokság állása
          • Retro 2021/22 Futam analízis
          • Retro 2021/22 Kompenzáló súly táblázat
          • Rero 2021/22 Büntetőpont
        • Retro 2021/22 Szabályzat
        • Retro 2021/22 csapatok és pilóták
      • Pro
        • Eredmények
          • Bajnokság állása
          • Pro 2021/22 futam analízisek
          • Átlagteljesítmény
          • Büntetőpontok
        • Szabályzat
        • Cspapatok & pilóták
        • Versenynaptár
    • 2020/21-es évad
      • 2020/21 végeredmény
      • 2020/21 analízisek
      • 2020/21-es évad szabályzata
      • 2020/21 Csapatok és pilóták
    • 2019/20-as évad
      • 2019/20 végeredmény
      • 2019/20 Szabályzat
      • 2019/20 analízisek
      • 2019/20 súlybüntetések
      • 2019/20 Csapatok és pilóták
    • 2018/19-es évad
      • 2018/19 végeredmény
  • Kapcsolat

A “B” autók története

Vole egy hibam a B auto szamitasaval kapcsolatosan. Ez azt eredmenyezte, h 2 versenyzonek nem lett megjelolve, hogy B autoval mehet a kovetkezo futamon.
Megprobalom leirni, hogy mi tortent pontosan, hogy akit erdekel megerthesse a folyamatot.

Eloszor is, tisztazzuk, hogy ki kaphat B autot:
1)
Alap helyzetben az kaphat B autot, akinek az adminok megszavazzak:
Jelen pillanatben ok a kovetkezok:

  • Biczo Imre
  • Csoka Pisti
  • Toth Miki
  • Batho Zsolti

Ok minden korulmenytol fuggetlenul jogosultak B autora.

Ehhez hozzadtuk ido kozben a Raczko Balazst, akit a BT hirekben nem is kellett volna felsorolnom, csak ugye a copy-paste 🙁

2)
Az a pilota, aki az elmult 3 versenyet befejezte (ertekelheto R tenyezoje van) es mindharom alkalommal 1.75%-on kivul volt az elsohoz kepest.
Tehat abban az esetben, ha valaki fut egy jo versenyt, gyakorlatilag nullazza ezt a szamlalojat es ismet 3 rossz verseny kell a B autohoz.

A fentibol kovetkezik, hogy aki nem fejez be egy versenyt, az is kiesik a kosarbol.

Nezzuk a harom utolso versenyt:

Hockenheim:

SPA:

Singapore:

Ha megnezitek, akkor a kovetkezo versenyzok voltak benne a kalapban mindharomszor:

Uzsak Zoli
Kisszolgyemi Tomi

Csakhogy eszrevettem, hogy az Oliver 2-ben bennevan, a 3.-ban nincs, megneztem es O nem vett reszt az egyik versenyen. Tehat megnyitotam a Brazil versenyt is es megneztem, h az alapjan jogosult-e. Es igen, jogosult.

Csakhogy valahogy az maradt nyitva elottem, azt a lsitat neztem vegig, es az alapjan kihuztam a Kisszolgyemi Tomit es az Uzsak Zolit is 🙁
Maradt az Oliver.

A Lukats Miki esete a kovetkezo:
A SPA-i versenyre megkapta a Miki B autot. A versenyen jot ment, bent volt az 1.75%-ban, ezzel elveszitette volna a B kocsit.
Viszont kompenzaljuk a 20 kg-ot amit nyert a B autoval, akkor pont 1 masodperccel, de kivulre kerult a limiten, tehat O is jogosultta valt a B kocsira.
Ugyanez tortent vele most Hockenheim-ben is.

SPA utan ez volt az a megbeszeles ami az adminok kozott zajlott, ezert irtam a cikkben, hogy:
“Kisebb megbeszélés után arra jutottunk, h Lukáts Miki is mehet még ezen a versenyen B autóval.”

Ez a leirasa a B autos torteneteknek. Sajnalom, h hibaztam, az ejjel megigertem a Tominak, h atnezem az egeszet, mert ha nala bibi van, akkor masnal is lehet (es lett is), csakhogy erre csak most tudtam idot keriteni, mert meloztan napkozben…

Mitya

2021-03-18 Hír
5 hozzászólás
Zachár Mihály

2020/21 – 14 Német GP – BT

2021 OldBoys F1 tippverseny

  1. Vertetics Szabolcs 2021-03-20 - 18:42 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

    Üdv:
    Akkor már értem, azon helyzetben amikor a Seben Olivér mind a pontversenyben mind a súlybüntetéses táblázatban előttem volt, miért kaphatott Ő B autót én meg nem.Mert hogy az Adminok is szavaznak . Ezt ez idáig nem tudtam.Azt lehet tudni jelenleg kik az Adminok,mert itt már a mezőny 70% azt képzeli magáról hogy ligavezető,,,, Aki kiesik egy versenyből, de az előtte lévőn és az utána lévőn nem kerül be a 1,75 %-ba , miért esik ki a kosárból?

    • Szakács Bence 2021-03-20 - 23:05 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

      úgyérzem továbbra sem érted, mialapján vannak a dolgok kiszámolva.

      • Szakács Bence 2021-03-20 - 23:05 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

        és csak a feszültséget akarnád kelteni, ahelyett hogy megkérdeznéd pl Mityát, hogy hogyan jönnek ki az értkek.

    • Zachár Mihály 2021-03-21 - 00:32 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

      Szabolcs!

      A szavazas egy olyan dologrol volt, ami korabban nem tortent meg, nevezetesen, hogy a Miki B autoval olyan idot ment, hogy ha a B auto adta 20kg-ot visszaszamoljuk az idejehez, akkor kivul lett volna az 1.75%-on. Az Oliver eseteben semmilyen szavazas nem volt…
      Megkerdeztem a tobbieket (mert nem donthetek egyedul), hogy nekik mi a velemenyuk, adjunk-e a Mikinek B kocsit (de akkor majd ezutan a tobbieknek is kell, akik hasonlo esetben vannak, tehat precedens jellegu dontes volt), mert erre nem gondoltam a szabalyalkotasnal.

      Hogy miert esik ki a kosarbol aki nem fejezi be a versenyt ?
      Az alap gondolat az volt, hogy egy jo versenyzonek is lehet pechje, pl a Bence azthiszem egyszer eleg kozel kerulhetett volna a B autohoz, mert ketszer kiesett egymas utan, csak aztan szerencsere megnyerte a kovetkezo futamot. Az meg ugye nem lett volna jo ha a Bence B autoba ulhet…

      Ha valaki kiesik, nem tudjuk a tempojat, nem bizonyitotta be, h olyan volt a tempoja, amivel kierdemelte volna. Pont emiatt nem szamolunk olyankor R tenyezot sem.

      Szabolcs, tovabbra is all az a felajanlasom, hogy valaszolok a kerdeseidre ha szeretned. Gyujtsd oket ossze es hozzunk ossze egy idopontot.

    • Seben Olivér 2021-03-29 - 20:48 Be kell jelentkezni a válaszadáshoz

      Bár gondolom (remélem) nem erről szól elsősorban a dolog, de azért mindenki általános megnyugtatása, és Mitya lelkiismeretének ápolása végett szeretném leszögezni, hogy egy alkalommal sem használtam B autót. Azon az egy futamon sem, amin a számítás alapján jogosult lettem volna rá, és azokon sem amin esetleg nem lettem volna, ha nincsenek a fentiek.

Vélemény, hozzászólás? Kilépés a válaszból

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Kategóriák

F1 tippverseny

Eredmények
Tippelés

Belépés

Partnereink

OBL TS szerver

Köszönjük WordPress! | Sablon: Neblue Szerző: NEThemes.