A „B” autók története
Vole egy hibam a B auto szamitasaval kapcsolatosan. Ez azt eredmenyezte, h 2 versenyzonek nem lett megjelolve, hogy B autoval mehet a kovetkezo futamon.
Megprobalom leirni, hogy mi tortent pontosan, hogy akit erdekel megerthesse a folyamatot.
Eloszor is, tisztazzuk, hogy ki kaphat B autot:
1)
Alap helyzetben az kaphat B autot, akinek az adminok megszavazzak:
Jelen pillanatben ok a kovetkezok:
- Biczo Imre
- Csoka Pisti
- Toth Miki
- Batho Zsolti
Ok minden korulmenytol fuggetlenul jogosultak B autora.
Ehhez hozzadtuk ido kozben a Raczko Balazst, akit a BT hirekben nem is kellett volna felsorolnom, csak ugye a copy-paste 🙁
2)
Az a pilota, aki az elmult 3 versenyet befejezte (ertekelheto R tenyezoje van) es mindharom alkalommal 1.75%-on kivul volt az elsohoz kepest.
Tehat abban az esetben, ha valaki fut egy jo versenyt, gyakorlatilag nullazza ezt a szamlalojat es ismet 3 rossz verseny kell a B autohoz.
A fentibol kovetkezik, hogy aki nem fejez be egy versenyt, az is kiesik a kosarbol.
Nezzuk a harom utolso versenyt:
Ha megnezitek, akkor a kovetkezo versenyzok voltak benne a kalapban mindharomszor:
Uzsak Zoli
Kisszolgyemi Tomi
Csakhogy eszrevettem, hogy az Oliver 2-ben bennevan, a 3.-ban nincs, megneztem es O nem vett reszt az egyik versenyen. Tehat megnyitotam a Brazil versenyt is es megneztem, h az alapjan jogosult-e. Es igen, jogosult.
Csakhogy valahogy az maradt nyitva elottem, azt a lsitat neztem vegig, es az alapjan kihuztam a Kisszolgyemi Tomit es az Uzsak Zolit is 🙁
Maradt az Oliver.
A Lukats Miki esete a kovetkezo:
A SPA-i versenyre megkapta a Miki B autot. A versenyen jot ment, bent volt az 1.75%-ban, ezzel elveszitette volna a B kocsit.
Viszont kompenzaljuk a 20 kg-ot amit nyert a B autoval, akkor pont 1 masodperccel, de kivulre kerult a limiten, tehat O is jogosultta valt a B kocsira.
Ugyanez tortent vele most Hockenheim-ben is.
SPA utan ez volt az a megbeszeles ami az adminok kozott zajlott, ezert irtam a cikkben, hogy:
„Kisebb megbeszélés után arra jutottunk, h Lukáts Miki is mehet még ezen a versenyen B autóval.”
Ez a leirasa a B autos torteneteknek. Sajnalom, h hibaztam, az ejjel megigertem a Tominak, h atnezem az egeszet, mert ha nala bibi van, akkor masnal is lehet (es lett is), csakhogy erre csak most tudtam idot keriteni, mert meloztan napkozben…
Mitya
Üdv:
Akkor már értem, azon helyzetben amikor a Seben Olivér mind a pontversenyben mind a súlybüntetéses táblázatban előttem volt, miért kaphatott Ő B autót én meg nem.Mert hogy az Adminok is szavaznak . Ezt ez idáig nem tudtam.Azt lehet tudni jelenleg kik az Adminok,mert itt már a mezőny 70% azt képzeli magáról hogy ligavezető,,,, Aki kiesik egy versenyből, de az előtte lévőn és az utána lévőn nem kerül be a 1,75 %-ba , miért esik ki a kosárból?
úgyérzem továbbra sem érted, mialapján vannak a dolgok kiszámolva.
és csak a feszültséget akarnád kelteni, ahelyett hogy megkérdeznéd pl Mityát, hogy hogyan jönnek ki az értkek.
Szabolcs!
A szavazas egy olyan dologrol volt, ami korabban nem tortent meg, nevezetesen, hogy a Miki B autoval olyan idot ment, hogy ha a B auto adta 20kg-ot visszaszamoljuk az idejehez, akkor kivul lett volna az 1.75%-on. Az Oliver eseteben semmilyen szavazas nem volt…
Megkerdeztem a tobbieket (mert nem donthetek egyedul), hogy nekik mi a velemenyuk, adjunk-e a Mikinek B kocsit (de akkor majd ezutan a tobbieknek is kell, akik hasonlo esetben vannak, tehat precedens jellegu dontes volt), mert erre nem gondoltam a szabalyalkotasnal.
Hogy miert esik ki a kosarbol aki nem fejezi be a versenyt ?
Az alap gondolat az volt, hogy egy jo versenyzonek is lehet pechje, pl a Bence azthiszem egyszer eleg kozel kerulhetett volna a B autohoz, mert ketszer kiesett egymas utan, csak aztan szerencsere megnyerte a kovetkezo futamot. Az meg ugye nem lett volna jo ha a Bence B autoba ulhet…
Ha valaki kiesik, nem tudjuk a tempojat, nem bizonyitotta be, h olyan volt a tempoja, amivel kierdemelte volna. Pont emiatt nem szamolunk olyankor R tenyezot sem.
Szabolcs, tovabbra is all az a felajanlasom, hogy valaszolok a kerdeseidre ha szeretned. Gyujtsd oket ossze es hozzunk ossze egy idopontot.
Bár gondolom (remélem) nem erről szól elsősorban a dolog, de azért mindenki általános megnyugtatása, és Mitya lelkiismeretének ápolása végett szeretném leszögezni, hogy egy alkalommal sem használtam B autót. Azon az egy futamon sem, amin a számítás alapján jogosult lettem volna rá, és azokon sem amin esetleg nem lettem volna, ha nincsenek a fentiek.