Autóválasztás eredmények
Sziasztok!
Megvolt az autóválasztás, nézzétek:
Vasárnapig lehet cserélgetni srácok, utána jegelünk.
A menüben megtaláljátok már az eredményt.
Sziasztok!
Megvolt az autóválasztás, nézzétek:
Vasárnapig lehet cserélgetni srácok, utána jegelünk.
A menüben megtaláljátok már az eredményt.
Sziasztok!
Előre is elnézést kérek, ha esetleg valakit megbántanak ezek a sorok, nem áll szándékomban.
Kissé kettős mércének érzem, hogy a teljesen újonc pilóták a Ferrari sorsolásban nem vesznek részt, de azért a végén kapnak esélyt a régiek, de “pechesebbek” között. Ha ez nem lenne elég, az előző szezonban nem, vagy alig induló pilótapáros gond nélkül vihet bármit (nem írom le a neveket, mert nem akarok személyeskedni, pláne hogy nekem is egy a ligában újoncnak számító csapattársam lesz minden bizonnyal). Ha már “senkinek ne járjon semmilyen autó alanyi jogon”, azaz legyen esély másnak is, akkor ez hogy lehetséges mégis?
Elég szomorú, hogy csak azért, mert a Ferraris kalapot bejelöltük, gyakorlatilag autót se kaphattunk – persze ez az 4 Ferraris csapatból bármelyik másik is lehetett volna. A határidő végképp egy rugalmas dolog, hiszen hétfőn abban a tudatban írtam le 2 adminnak (már én is időn túl) a másik 2 autót a Ferrari mellé, hogy azt nem választotta senki, és már nem is fogja, hiszen a ts-en az hangzott el vasárnap, hogy mindenki választott, csak tőlünk kérnek még 2 autót. Nem titok, azért ezt a két autót jelöltük pluszban, hogy ha a Ferrarit máshova is sorsolják, akkor is legyen biztos autó, vagy minimum minden sorsolás. Látva az eredményt persze semmi szükség nem volt rá, sőt még időt is spóroltunk volna, ha maradunk a “Ferrari, semmi más” koncepciónál.
Utólag könnyen okos az ember, de én előre tartottam attól, hogy ez be fog következni. És ez önmagában nem lenne fair akkor sem, ha a címvédő pilóta, vagy a címvédő csapat kerülne ebbe a helyzetbe (akik ugyanígy Ferrarisok, tehát volt rá sansz). A jóindulat feltételezésében nem érzem, hogy ez ellenem irányult volna, de mégis ez olyan választás volt, ahol a véletlen irányításával lényegében a Ferrarira voksolók között egy szúrópróbaszerű kivéreztetés történt, ahol mi lettünk a golyófogók. Kétlem, hogy bárki elcserélné erre a kapott autóját, hiszen nem sokan nem kaptak a jelöltjeik közül, pláne hogy ez tényleg senkinek nem kellett. De ugye nem jobbak a 3 fős csapatok, mert az túl bonyolult szabály lenne, hogy a két legjobb kap onnan pontot? Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen rendszer még véletlenül közelebb is hozta volna a B pilótákat, hiszen így az A-sok is szívesebben látták volna őket a csapatukban, mivel nem lettek volna visszahúzva a pontversenyben. Szerintem nem véletlenül nem jelölte be senki ezeket a nem Forma1-es festéseket.
Adam, en szivesen elcserelem a McLarent veletek (a Robival meg nem egyeztettem) !
Szerintem egy kicsit tul van lihegve az autovalasztas ebben a ligaban ugy gondolom.
Mashol nem nagyon “szaroznak”, bajnoksag alapjan valasztanak autot “ES KESZ”.
Mi meg probalunk mindenkinek megfelelni, aztan “belehalunk a szepsegbe” es a fel liga megsertodik 🙁
Csabival mi felajánljuk cserére a Toro Rossot, akár ASR autóra is.
Felőlem is átvehetitek a mi autónkat.Ez nem arról szól, hogy mivel versenyzünk…legalábbis nekem.Ha lenne lehetőség az autók festésére akkor nem lenne gond.
olvastam, hogy ” akár ASR autóra is” ..azok rosszabbak, vagy masok, mint a többi ?
Szia Tomi. Minden autó természetesen teljesen azonos fizikával rendelkezik. Csak a külalakjuk és a festéaük különbözik.
Javaslatom a szerveren lévő szetup versenyzésre alkalmassá tételére . Mentem ma 8 pályán az autóval, halálos a hátulja abszolult nincs köze a valósághoz bár ki csinálta. Nincs olyan versenyszett amiben a hátsó rugózás aránya 100,ill a súlyelosztás 46-54.
Csak próba kép, a javaslat. Hátsó rugózás aránya a 100 helyett 40, súlyelosztás 45,5,-54,4. Hátsó stabilizátorrúd 12,hátsó lassú kirugózás 18. Már ezzel sokkal barátságosabb a kocsi,akinek van ideje kedve próbálja ki. Ez nem eget rengető változtatás de legalább féktávon nem olyan instabil a kocsi.Köszönöm aki szán rá időt.
Vegre mentem en is nehany kort es valoban kemeny a segge. Nemtudom, h ez megszokhato-e, de majd meglatjuk, h a tobbiek mit szolnak, en is tamogatok egy kis segg lagyitast…
Én is sokkal vezethetőbbnek érzem az autót ezek után a módosítások után, én is támogatnám 🙂