Megvan a setup
Sziasztok!
Tegnap megejtettük a setupválasztós tesztet. Elég kemény volt, ugyanis 8 autó volt versenyben, és mindegyikkel 10-10 kört mentünk. Ez barátok között is 80 kör és bár volt néhány perc szünet az autók között, szerintem mindenki „kellemesen” elfáradt 🙂
14-en indultunk neki, a végére 11-en maradtunk mert voltak akik nem tudtak maradni a végéig.
Volt egy autó, ami 23 ponttal toronymagasan megnyerte a választást (a másodiknak 14 volt ha jól emlékszem). Meg szeretnénk köszönni mindenkinek aki részt vett ebben és vette a fáradtságot, h autót készítsen vagy teszteljen.
Az autó valamilyen formában hamarosan kikerül a szerverre.
Sziasztok!
Néhány észrevétel a kiválasztott (győztes) setuppal kapcsolatban – az alap beállításhoz viszonyítva.
A nyertes setuppal gyorsabb köröket lehet menni, mint az alappal. Ez önmagában nem lényeges. Az viszont igen, hogy a gyorsaságnak az erősebb gumikopás is az ára. (Az alap beállítással konstansabb köröket lehet menni. Esélyes, hogy az új set jobban szét fogja húzni a mezőnyt.) A múlt héten valamelyest meg lett növelve a gumik élethossza és le lett törve a tapadás a végén, kb 20%-tól lefelé.
Úgy vettem észre, hogy most az új setuppal majdnem ugyanott vagyunk, mint a mod elején. Ugyanannyit bírnak a gumik, csak a 25%-os, első gumikopás alatt már erősebb féktávokon szinte vezethetetlen az autó. Az x% alá kopott abroncs hamar blokkol. (Egyenes pályán is erősebb fékezéskor a 30% alatti már könnyen blokkol. Barcelonában a bal első.)
Csak annyi lenne a kérdésem, hogy lesznek-e a gumik tulajdonságai utánigazítva az új setuphoz?