Rajt előtti ez + az
Sziasztok!
Ma is volt egy admin megbeszélés, amin a következők történtek:
- Döntés született, mely szerint nem változik az autó, viszont abban megegyeztünk, hogy az autó hosszirányú súlyelosztása és a motorfék nyitva marad.
- Megegyeztünk, hogy milyen algoritmus szerint döntjük el, hogy ki kaphat B jelű autót. erről a szabályzat 4.7.3.1-es pontja szól.
- Az első futamon a következők ülhetnek B autóba (nem kötelező):
- Bathó Zsolt
- Biczó Imre
- Csóka István
- Szabó Zsolt
- Elméletileg mindenki kapott egy emailt (az itt regisztrált címére) a 17obladm@gmail.com emailról, melyben szavazhattok az idei pályákról. A szavazás alatt az eredmények nem publikusak, augusztus 22 éjfél a határidő.
Természetesen a szavazás végén publikálom majd a voksokat. - A tagdíjat szeptember 5 este 20:00-ig szíveskedjetek a Pistinek elküldeni, fent az anyagi támogatások menüben lehet nyomon követni a tagdíjak alakulását.
Mitya
Ezek jó hírek.. köszönjük!:)
Helló!
Ezek jók 🙂 örülök neki de:
Nem akarok telhetetlen lenni,
– a keresztirányú súlyelosztást (gumikopás) nem lehetne még nyitva hagyni…
– a végsebességet már csak félve kérdem 😀 (ez másodlagos)
Üdv: Papp Lajos
Szia Lajos!
Hat az adminok tobbsege nem szeretne valtoztatast mar az auton. Szerintem igy indulunk, valtozas mar csak akkor lesz, ha tobb embernek valami komoly problemaja adodik.
Ami a sebesseget illeti, ha Monza vagy Monaco eseteben majd uj auto lesz kiadva, ahol picit palyahoz allitjuk az autot…
HALI.
Most írtam egy 16 soros okfejtést erre a szetap kérdésre de kitöröltem mert olyan hangvételű volt és nem akarom hogy olyan valaki vegye magára akinek egyáltalán nem címeztem, hasonló mint az Ádámé csak nem az autó választás terén. Nem baj semmi mindenkinek azonos lesz a kocsija,csak marhára úgy néz ki ez a beállítás téma hogy 3 emberre készült a szetap. Ez messze nem olyan kollektív mint a tavalyi szetapolás volt.
Szia!
Hidd el, hogy a setup nem 3 emberre készült. Én kipróbáltam a te javaslataidat, éreztem is a különbséget, de nekem speciel kevésbé volt élvezetes azt az autót vezetni, mint az alap setup-osat (túl stabil volt a hátulja, kicsit túrta az orrát). Én vállaltam volna, hogy a te javaslataidat figyelembe véve állapítsuk meg a setup-ot.
Itt szerintem egyéni preferenciák közt vannak különbségek. Azt megértem, hogy te szeretnél egy autót, amit biztonságosan és gyorsan tudsz vezetni, pl. hogy stabil a hátulja, azt is, hogy irreálisnak tűnik az autó beállítása, viszont te azt érts meg, hogy amennyire lehet minden ízlést meg kell próbálnunk figyelembe venni. Sokaknak nem élvezetes, ha egy végtelen stabil autót kell vezetni.
Az is igaz, hogy más is jelezte, hogy a hátulján lehetne állítani, de emlékeim szerint senki nem mondta, hogy vezethetetlen így az autó. Majdnem mindenki mondta is, hogy nem baj, ha így maradnak a beállítások.
A te esetedben sem lehet akkora a baj, ami miatt úgy kiakadhatnál, hiszen múltkor – elmondásod szerint alig pár kör gyakorlás után – megverted Kriszt és engem is, és megnyerted azt a versenyt.
Hy.
A múltkori verseny az szerencse volt mert ti a Krisztiánnal csatáztatok nekem meg sikerült eljönnöm a rajtnál,különben a Krissz vagy te megfogtatok volna bőven meg szerintem az Ádám is ha nem forog meg, és akkor még nem beszélve az olyan gyorsabb tagokról akik ott sem voltak. Csak tudod Attila az nem mindegy ám, hogy „állítások szerint ez a szetup benne volt a módban valaki über csinálta benne. Majdan két nap múlva kiderül „hát ez a szetup egy másik módban volt át lett rakva ebbe, kicsit állítottunk rajta ” Miért nem lehet azt mondani hogy ezt a szetapot mi csináltuk ez lesz a szezonban PONT. És akkor nem kell a tesztfutam után hogy kinek hogy tetszik? jó lesz?Mi a baj vele? Ez egy alap szetup benne volt a módban, de bár mi gond van nem változtatunk rajta! Akkor minek kérdezik? Nincs kérdés, nincs válasz , nincsenek felesleges hasonló javaslat viták. Nyilván lenne pár hang adó tag velem együtt, aki ennek ellenére is megjegyezné az általa hibának vélt beállításokat 🙂 De szerintem ezt itt hagyjuk abba mert semmi értelme. Viszont akkor meg kérlek Attil,a zárjátok le a módban légy szíves a szetapot , és legyetek szívesek újra indítani a hotlapsot mert jelenleg valótlan adatokat látni benne, és még ezen köridők alapján lesznek kiosztva a kocsik. A 43-as kört simán megjavítom ha kell saját szettel,de az nem reális és nem én lennék a leggyorsabb valójában.Köszi.
NA HI.
Csak a fékhűtést állítottam 90-er ahogy tegnap beszéltétek a TS-en semmi mást .Így sokkal jobb ,Sztm,, be lehet menni ezzel az alap szetappal így 90 hűtővel anélkül hogy bele kellene nyúlni a szettbe 1:42 -be is. Csak 4 kört mentem de még a 2 szektorban bőven van idő. Így már más a kocsi.
Szeva Szabi!
Tegnap megneztem kanadaban is, ugye ott nagyon meg van terhelve a fek, oda a 90% keves lenne sajna. a 80% viszont jo, ugyhogy valszeg a 80% lesz a befuto, nezd meg ugy is legyszi.
Ha már erre a következtetésre jutottatok, akkor nem lenne ideális azt a paramétert nyitva hagyni a szerveren is és mindenki majd állítsa amennyire jónak látja.
En szemely szerint nem lennek ellene, az elv viszont az, hogy minel kevesebb dolgot hagyjunk nyitva, hogy a nagyerdemunek minel kevesebb dologgal kelljen foglalkoznia.
Megdobbentoen sokat szamit a fekhuto a vegsebesseg tekinteteben, a 60% es a 90% kozott 8km/h !!!! volt a kulonbseg az Eau Rouge utani egyenesben DRS nelkul !
Ugyhogy eleg sokat bukna aki ezt kifelejti, ezert valszeg nem lesz meghagyva ez a kiskapu.